tirsdag den 17. april 2012

Jeg vrikked' om, og det virkede som en uper idé med øl!

Hah, min veninde og jeg tog på pub crawl i Århus. Jeg tror aldrig at jeg har haft det så sjovt, længe! Min veninde scorede Peter Pan, blev døbt Pocahontas og gik kold på en sofa til en morgenfest jeg skaffede os. Jeg mødte min veninde Kat, og Libo. Det var ret sjovt, da det indebar en masse øl og whisky.. Det er ret cool.. Det der whisky.. Jeg fik også en brandmærke på min finger, og en glasgår i min hånd. På vej hjem i toget, efter en nat uden søvn, drev jeg alle til vanvid ved at skråle "HUN VAR FRA UNICEF!", med en stemme der ikke rigtigt var der. Skørt, skørt! Lige nu sidder jeg og burde egentlig følge med i kemi. Bioethanol kunne være federe.. hæh! Jeg hyggede mig lige med youtube her i går aftes. Der fandt jeg ham her: Oren Lavie - her morning elegance Det er en utroligt behagelig sang, og er faktisk rigtig dejlig at sætte på en tidlig tirsdag morgen. I undrer jer sikkert over hvad jeg har lavet i min påskeferie! .. eller noget.. I får det at vide alligevel! Jeg var oppe hos min kæreste.. Sødt! hæh Så tog jeg til Holland.. Familie besøg.. Nice! eller noget.. Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle min hollandske familie.. De er lidt skøre.. Hæh! Så har jeg ikke rigtigt lavet mere.. Det var spændene.. Ikke? haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar