mandag den 23. april 2012

Gymnasiefest.

Åååh gud.. Så blev den sidste gymnasifest fejret.. Vildt nok.. DJ static var med til at give den gas.. Han var ret cool.. Jeg kom hjem kl 6 til en seng med øl, og vågnede op med stearin i håret. Ej, det var skørt! hæh Jeg fandt samtidig ud af nogle lidt skumle ting om mine veninder.. Men hey... Når man Spiller "Jeg har aldrig", med nogle spørgsmål en Iphone finder på og nogle veninder der spiller med at man skal være 100% ærlig.. Så er det dømt til at blive underligt... Tænk.. De er så søde... Men har så dybe hemmeligheder... Den ene spiste senere en læbepomade.. Sikke en omgangskreds jeg har.... Buddy Holly var også ret nice.. Jeg var der kun en time.. Men ville også hellere bare sidde på Kruset.. Det var ret hyggeligt.. Selvom jeg så stod op kl 14, kom min moster på besøg med min fætter og kusine.. På 10 og 12.. Det havde jeg ikke rigtigt brug for.. Børn der spiser er bare ikke lige mig, når at det er at jeg har tømmermænd... Det var lidt uhyggeligt.. Men Dette er faktisk en af de første byture længe, hvor jeg ikke vågnede og tænkte: "sku' ha' gået hjem!". Fedt!
De her sko overvejer jeg forresten at bestille.. 449kr. Fra Nelly.com.. 13Cm... Kunne godt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar