onsdag den 24. november 2010

Underlige ting? D:

Hæ, jeg oplever virkelig de underligste ting her for tiden.
altså mit værelse spøger, nothing new i det, men det er bare ikke normalt at éns tv tænder af sig selv og begynder at bytte rundt på kanalerne imens fjernbetjeningen ligger på bordet i den anden ende af rummet... Det er altså sært! - så nu ser jeg svensk mad TV med to gravide damer og en hund.. De laver desværre kun mad til børn under 3 år... det er lidt ærgerligt /:
Well, så chillede jeg også lidt rundt på SKUM (dr's side for unge, tjek linket nede i bundet), men så støder jeg på en debat under mode der bare er for sær!
Det går ganske enkelt ud på at kaste op på sit tøj og så er du eller bare fix! ;)
- og der værste er at hun tjener herre godt på det, og det er herre dyrt?! jeg forstår det ikke.. Men jeg har smidt et link ned i bunden, til der folk er interesserede i at se godt ud i Kina.

Hm, så bliver min december måned en sød og fuld måned. Hæ!
D. 3 er der galla fest på gym
D. 10-12 er jeg i Randers hos Patrick
D. 24 jule jule jule jul!
D 31 Nytårs aften.

Imellem den 12 og 24 er der en masse julefrokoster og fester.. JAH!

Nu gider jeg ikke at snakke mere... Kig mine links!
Links:
http://www.quicksilver.jp/store/seriestac.htm
www.dr.dk/skum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar