mandag den 13. januar 2014

#NotSoGuidelife

Okay.... Nu har jeg været hjemme i fem uger.... Og guidelife i Danmark er ikke særlig guidelife.... jeg har lige nu 15 ansøgninger ude i landet, til de forskellige rejseselskaber, og ventetiden er da til at blive sindssyg af. Øv hvor jeg hader at søge job.. ÅHA! jeg vil ud i verden nu! Overvejer lidt om jeg skulle blive au pair.. Det kunne være ret hyggeligt.... I London.... Eller i Frankrig... Paris... Åh! Verden er så stor.. Men nu må vi se om jeg bliver guide først. jeg krydser mine fingre... Hårdt..

Hvad har jeg ellers lavet? Hm.. Jeg købte et kamera her for et par dage siden. Et helt nyt et ! Canon 1100D. Glæder mig så meget til at komme ud at fotografere igen! Mit 1000D (fra Canon) valgte at dø.. Ret hårdt.. Men glemte at fortælle mig hvorfor.. Så det kunne ikke rigtigt redes... Så nu blev det til et nyt et. Det er også helt okay... Der er kun et problem ved det her... Det er at pengene skulle have  været brugt på en ny computer... Flot Maja......

Så har jeg fået mig meldt ind i fitness!! Så jeg kan blive mega buff og mandig! .. For det ville jo klæde mig at være mandig.... Eller.. Noget.... Jeg havde aldrig troet at min kondi var så dårlig! wow... Var virkelig i chok den første dag jeg var dernede. Jeg var døende da jeg kom hjem tror jeg... Men jeg havde det godt! Så nu prøver jeg at holde den sunde linje.. siger hende der sidder og tyller varm kakao og spise et stort stykke chokoladekage... Sund... Yea... Right... Men det er bare så godt for sjælen !  Kage altså... Fitness er bare godt for sin krop... Så ser du ikke tyk ud... Kage er bare rart på alle måder...

Apropos mandig så har jeg lært at skifte dæk på min fars bil! .. Sådan går det når man kører rundt med skruer på hjulene.. Det kan ikke anbefales... Medmindre at du gerne vil være lige så mandig som mig... Men det er svært... For jeg er ret mandig... og alt det der..
Jeg har forresten fået pagehår... Det er ret underholdene.. Der skal nok komme et billede ud engang når jeg får mit kamera hjem.. Snart forhåbentligt.. Så jeg også kan underholde jer lidt... Med andet end snak..

Jeg gider ikke snakke mere.... Jeg er træt... Fordi at jeg har spist kage...
Mandags-møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar