mandag den 20. januar 2014

Jeg derper bare...

Jeg har fået en vildt underlig hobby..... Lål.. Endnu en...
Jeg har fået for vane at rode rundt inde på boligportalen, og kigge på lejligheder... Jeg har ingen ide om hvorfor, da jeg ikke mangler en lejlighed, og da jeg ikke har tænkt mig at flytte sådan lige foreløbig.. Men jeg har forelsket mig i en 3 værelses i ø-kvartererne i Århus C... Den er lidt dyr.... Men flot !
Så, ja... Nu ved i hvad jeg går og laver.

Igår malede jeg en måge. Jeg har intet billede af den, det glemte jeg nemlig at tage... Men den var Majestic as fuck! I suit og det hele. Det var min indflytter gave til min kæreste... En malet måge... Fordi at jeg ikke kan finde en udstoppet en.. Men imens jeg malede, fik vi en lys ide.. Nemlig at jeg skulle begynde at male portrætter af kendte, i måge-format... Hvordan gør man det... Ja... F.eks.  bliver Medina, til Mågdina, Joey Moe til Joey Måg', og Måg'Måg' Berlin. Det kunne da være sjovt ! Så når jeg engang tager mig sammen til at komme igang, skal der nok kommer nogle billeder ud. Selvom at jeg er ret sikker på at det er ret åndssvagt og ret internt, skal i stadig underholdes med det ! i slipper ikke for mine fjollede værker.. Hæhæhæ

Jeg er forresten stadig arbejdsløs! Så hvis i mangler en til at lave noget fjollet... Så som at passe børn, så er jeg altså ret game....

Hov.... By the way... Vil i have mit liv i billeder, og mindre snak, så følg mig lige på Instagram.... Mit brugernavn er Batmocat... Fordi at jeg godt kan lige batman... og katte.... = batmokat.... Lål... Jeg er så opfindsom.....

Og fordi at jeg ikke gider at skrive mere lige nu... Så lægger jeg den her video ud af denne kat der derper...

Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar