tirsdag den 13. august 2013

Hygge og gøgl.

Jeg har endelig fået min studentergave af mine forældre!... Eller.... Fik det den dag jeg blev student.... Men det kom lige med posten igår... Så ja.....

Beklager den ikke så skide gode kvalitet.
Dette mine damer og herre, er et staffeli. 2 meter højt som kan lægges ned og blive lige (sjovt nok) lige så langt. inklusiv et 80x80cm. lærred. Jeg har kun et problem med det, og det er at mit værelses loft altså kun er 180 højt.. Hvis ikke lidt lavere.... Så det kan ikke så oprejst... "Men hvorfor stiller du det så ikke op", spørger i så.. Og jeg skal nu fortælle jer hvorfor....... Det er fordi at jeg har så meget gøgl (i dette sammenhæng et pænt ord for lort) inde på mit værelse, at det heller ikke kan ligge ned.. Jeg er dygtig til at tænke i indretning af små rum........ Eller.... Nej.....

Hvad er der ellers sket i mit liv... Jeg ved det ikke... Eller jo! Jeg har fået jobs! .. Og ja.. Det er i flertal.. jeg skal lege lektiehjælp for den sødeste lille pige, der lige er startet i 2.klasse. Hende skal jeg undervise, 2 gange om ugen, i dansk og matematik...... Det skal nok blive sjovt..... Måske skulle jeg introducere hende til T82... Ved du ikke hvad det er.. Well..... Det er en lommeregner der kan (næsten) alt..... den er lavet af massiv alt, og ved alt. den sørgede endda for at jeg fik 4 i min matematik eksamen!
Så har jeg fået job inden for noget sommerhus rengøring, som kun forgår i weekenderne. Det er da lige til at holde ud! Wohew!

Lige ny sidder jeg og hygger mig på spotify.... Leder efter fjollede ting.... Playlisten jeg lytter til lige nu hedder "Det lyder fjollet", og består af:
Mouritz/Hørslev projektet
Valravn
Sigur Ros
Under Byen
Björk

Og næsten alt hvad der ligner...... Fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar