mandag den 22. juli 2013

Roskilde Festival! - og alt det andet.

Woop! Så kom jeg også afsted på Roskilde Festival!
Ja, jeg ved godt at det er noget tid siden at den sluttede, men problemet er at vi har fået ny router og nyt abonnement, og jeg er jo doven... Så jeg har ikke lige fået sat min computer ind i hvordan det nye internet virker... Hæhæ

Well.... Festivallen var egentlig lidt skuffende... Synes der, de andre år, har været meget mere at vælge imellem når det kommer til musikken, og stemningen var lidt anderledes. Men det var nu lidt sjovt alligevel, og jeg har fået taget nogle skønne billeder.. Som ikke er så skønne alligevel fordi at der faktisk er ret klamt....... Men hey ! Sådan er det vel?

Jeg kom derover tirsdag sammen med 5andre af mine søde venner. - grunden til at vi kom så "sent" var fordi at vi lige er blevet studenter og det skulle jo også fejres! Vi kørte i partybus, og da vi ankom tog det os en time, så var vi alle sammen stang barcardi og festede... Lål... Øl-bowling you know..

Det her er Anne Louise.
Jeg mødte Kisser  og havde en fest, jeg fik mig selv defineret som en mælkesnitte-type og så har jeg mødt en masse nye mennesker som jeg har glemt hvad hedder..
 
Så deet....... Nu bliver det en smugle dybt...
Der er så nogle der spørger mig (som regel mine forældres lidt sippede venner); "Hvorfor bliver du ved med at tage afsted?".. Jeg undrer mig så over hvorfor at de ikke gør det. Okay, Roskilde Festival er måske ikke for alle typer. Men der er så mange andre festivaler her i landet, og de er ikke alle sammen lige så klamme!.. Men grunden til at jeg lige vælger Roskilde, er fordi at der er ikke noget der hedder "forkert", der er plads til at skille sig ud, gå amok, være fuld og skæv, og det eneste du ikke må det er at være ond ved andre mennesker.. - og lege med ild når du er tæt på teltene. Det er da fedt? Så er Roskilde Festival jo også en af de største festivaller (i Europa), hvilket er lig med at der kommer nogle Rigtigt store navne. Det er også fedt!
 
Proppet til Rihanna! - ved ikke hvem der er på billedet.. lål...
Men Når det kommer til musikken, kan jeg godt lige at høre alt det som jeg Aldrig har hørt før. Sidste år tog jeg og to veninder f.eks. en hel dag hvor vi hørte alt hvad vi ikke kendte, der blev spillet. Der var virkelig meget hvor jeg tænkte "åh gud...", men så var der også nogle som var mega nice!
 Og så til sidst: 10 dages massiv druk, 10 dage i et telt der kogte, og var brudt halvt sammen, og så 10 dage der får en til at bestå af massivt ad... Det har da sin charme? Hæh.. Det synes jeg i hvertfald !
 
Jeg har aldrig være så sexet før...... Eller...
Læg så lige mærke til det røde telt i baggrunden... Der sov jeg.... Det er flot, ikke??
Nu vil jeg ikke skrive mere.. For jeg vil hellere ud og spise med min søster...
Møsser!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar