tirsdag den 10. juli 2012

Roskildefestival med mere

Så kom jeg af også afsted til roskilde i år! Hold da op hvor en fest! Der blev i alt drukket 7 rammer øl, 3 liter rom, 2 liter vodka og så alt det løse. og det var bare 3 små piger i et telt.. Så har jeg fået en masse nye venner, og så har jeg lært at man skal huske at lægge sine gummistøvler inde i teltet... Ellers bliver de våde når det regner... Hæh... Så er salsa og samba og ret sjovt at danse når man er skæv !
Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder! - glemte lidt mit kamera... Flot.. Hæh
Men nu tager jeg snart til Grækenland, og der skal jeg nok få taget nogle billeder!!
Åh, hvor jeg glæder mig til at komme ned i sydens sol og varme... Jeg har købt en hel ny kjole i anledningen faktisk! Og jeg er blevet klippet!  - så nu har jeg heller ikke mere hår!! Eller jo... Lidt... Men ikke meget!...
Jeg er ret glad her for tiden tror jeg...  Det er lidt dejligt :)

Nå, men her er min nye kjole og mit nye hår så:

500kr. i Vila. - Man skal skynde sig hvis du vil have den, den er kun i begrænset antal!


Printet på kjolen lidt tættere på. Flot ikke?
Når du så ser mit hår tænker du, Hmm... Er der noget nyt? Ja! for det du ser der, er det eneste hår der er...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar