søndag den 29. juli 2012

I'm a stalker, you saw me maybe?


Så forsvandt sommeren, og det samme gør jeg. Jeg skal til Holland de næste 3-4dage. Der skal jeg lede efter godt vejr. - og til begravelse. Kræft er en sygdom der virkelig bare skulle fucke ad helvedes til.. Det er lidt noget lort... Også selvom at jeg ikke kendte personen særlig godt, sætter det stadig tænker i gang. Død er noget lort.. Øv for det...

Well, nok om det! 
Mejse og jeg havde en hyggelig aften... Min dvd gav op efter at vi havde set film nr. 1... Men det var "Nynne", så det var okay. Det var længe siden jeg har set den, og det fik mig til at tænke på at oprette en blog nummer 3... "Mande-hadelisten". Hvor at hvert indlæg indeholder et nyt punkt til listen over hvad med hader ved mænd, og selvfølgelig en begrundelse på hvorfor. Det kunne være lidt sjovt! - den ville bare blive ret lang... Hæh
Vores endelig resultat endte med at ligge og snakke til kl. 2 og pludselig udbryde:

"Hey I can see you!
And this is crazy
But I'm a stalker!
You saw me maybe?"

Vi er normale ja :)

Nu vil jeg få pakket færdigt...
XoXo
 Dette er forresten den mest fantastiske sang! Hør den!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar