fredag den 21. juni 2013

Eksaminer og århus

Hej venner ! 2 blogindlæg på to dage, i træk... Damn! Jeg er sku ved at blive god til det her ! Hahahah
... Jeg har ikke lavet en skid idag... Jeg var oppe i dansk i dag... - og fået 10!! Woop!! Det er hvad jeg har lavet idag.... Men mit 10tal skal fejres, og det gør jeg ved at tage ud til kat og drikke mig fuldos.... - Det er  forresten soansk for fuld.. Eller.. Ja... For jeg kan spansk.... Hæh

Jeg har forresten fundet ud af hvad jeg vil med mit liv!!! Det er det her: Beauty-school.co.uk... Måske skal det ikke lige være den der skole, men jeg vil til London og uddanne mig som make up artist, måske endda 3D make up artist... Så jeg kan lave zombie-film og alt muligt !!

Det var det jeg havde at sige idag... Hæh.. Fedt ikke...

Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar