mandag den 12. marts 2012

Der er forår i luften



Så blev det endelig, endelig, endelig forår!
Den bedste tid på året. Her kan alt starte på en frisk, og alting er så pænt og grønt.

Min veninde Mejse og jeg var i byen for et par uger siden.. Dagen efter sendte hun mig dette billede fra hjemme siden WeHeartIt.. Den er lidt en pige udgave af 9gag.. Hvor er elsker den side.. 9gag naturligvis!
Men se engang:

Der vil altid være dem i for lidt tøj, og for meget make up når man er i byen.. og fra nu af, vil jeg altid tænke på dette billede når jeg ser dem.

Jeg lytter lige nu til Thomas Buttenschøn - november. Den er lidt dejlig.

Så fandt jeg noget nyt musik der er værd at lytte til Get your gun - Staying For a While

Og så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal gøre når min kæreste sender mig sådan et link her: Metalocalypse Toki's cat dream song.
Altså serien er meget god... Men også lidt underlig... Kan anbefales?

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar