mandag den 20. februar 2012

Fødselsdag om 11 dage!


Nu er jeg så begyndt at tælle ned til at jeg bliver gammel.. Jeg glæder mig ikke...
Ej, det skal nok blive hyggeligt! Jeg får nogle dejlige veninder på besøg til dejlig middag og god vin, og så skal vi ellers ud og vælte Grenå... Ikke fordi at den er så stor, men hey! Det bliver nice !

Hvad har jeg så lavet i min ferie? Ikke noget...
Ej pjat ! Jeg var jo i byen i fredags, og fik en gammel alkoholiker til at score min veninde.. Sexy ;D
Så har jeg ellers slappet af med nogle lektier.. Torsdag tog jeg op til ham der... Kæresten.. Så så vi "Star wars".. Den havde jeg aldrig set før?! Jeg har været så skuffet om mig selv...
Men Jeg fik at vide at jeg var cool fordi at jeg ikke faldt i søvn... Nice price...

Så alt i alt: dejlig ferie, og 11 dage til min fødselsdag!!!!

Parov Stelar - Cat Groove
Ubruglig viden number 1! - men hvem skal med i byen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar