onsdag den 17. august 2011

Sommerferien... er nu slut....

Ja, så sidder man her.. Høre Tim Christensen og redigere billeder.
Skolen startede igår, og det var meget underligt! for jeg valgte i løbet at sommerferien at skifte til HF, og hermed starte forfra. Derfor tøffer jeg endnu engang rundt i regntøj, og bliver sprøjtet til fra alle sidder med lorte koldt vandt... Det er rart... - man finder hurtigt ud af hvor mange der kender en... pis...
- Men jeg har valgt, at i år skal jeg sku tage mig sammen.. Inklusiv lave lektier og alt muligt.. Så jeg har købt helt nye blyanter, kuglepæne og alt muligt! - håber i kan føle min stolthed..

I min sommerferie har jeg sku lavet en del, og så alligevel ikke.
jeg var en uge i Grækenland, og se på en masse grotter, fisk og lækre fyre med lillesøsteren. Så havde jeg besøg af min veninde fra Isreal, hvor vi spillede Harry potter brætspillet, og så Ronja Røverdatter. Så har jeg ellers festet en masse :i tosset, kan jeg sige!
jeg har endelig fået afholdt min 18år's fødselsdag, hvor jeg fik kattemad i gave.. Se det var virkelig underligt!

Nu vil jeg til at lave lektier... Juhu... Te reder altså meget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar