fredag den 18. februar 2011

sometimes I wake up in my bed, and i dont know where I've been

Ha, middag i onsdags udviklede jeg til utroligt meget tequila, gin, øl, og vin.
Det var dog klamt så meget der blev drukket.
og min facebook blev totalt voldtaget.. min status lyder ny "jeg er sæd", hvor min veninde (som var også var der) kommenterede alt muligt fucked. Ha! vær Aldrig online til fester med mindre din facebook skal voldbolles...

Men det var hyggeligt!
Min bedsteven Alec kom, og Kat fra min efterskole, og Dino og Ida :D
- og Alec og jeg lavede faktisk mad der fungerede! Folk spiste det!

Vildo...

Idag skal jeg op i byen og have købt den der kjole der, som jeg egentlig gerne vil have.
Og så skal jeg til Ikea... fordi at mit værelse snart er færdigt :D! det er så flot..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar