onsdag den 26. januar 2011

Hey!

Eey! Jeg har tysk... Og min tysklære føre smiley ordning når det kommer til karakterer.... så der er ingen der rigtigt ved hvad vi har fået.. det er underligt...

... HEY! JEG HAR EN FAST LÆSER !!!! - det er lige gået op for mig :i Hæ!
Men nu er spørgsmålet så om den stadig læser det quap jeg poster her...
For det satme underligt!

Men hey.. Det er okay! Jeg fandt faktisk lige en fantastisk sang på DR:

http://www.youtube.com/watch?v=GrO5J7TdS7c
Det er utroligt at man kan komme med så underlige lyde, imens man ser glad ud...
Det er også underligt!

Mit liv er underligt...

Nu har min tysklære proppet nogle underlige billeder på smartboardet... Det er virkelig grimt!

Wooow! jeg snakker meget! og jeg har det et underligt liv!
- og en fast læser :X

Ingen kommentarer:

Send en kommentar