torsdag den 9. december 2010

Guud hvor er julepynt dog grimt!?

Ja.. Det synes jeg virkelig!
Jeg var på vej hjem fra skole her igår, tror jeg det var, og kom forbi op til flere vinduer og i det hele taget huse som var læsset til randen med blinkende lys, julemænd der kravler rundt i ræb, rensdyr på taget og alt det shit!
Og så jeg kom til at tænke; er det virkelig det her julen går ud på? - at læsse sit hus med så meget julepynt at væggene ikke kan bære huset?
Jeg synes virkelig at den slag ødelægger julestemingen?

Når jeg selv pynter op til jul er det utroligt minemalistisk, der er højst et par nisser og nogle jule engle. - selvfølgelig er der også adventskransen, kalenderlyset og juletræet.
Men juletræet henter vi først den 23 eller sådan noget.

Det er lidt uhyggeligt at folk henter det allerede d. 1 december.. Når det ikke at bliver klamt og brunt og tabe alt grannet inden d. 24? D:
^lidt nedtur?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar